Kezd el a keresést
 base64Hash

A platform működése

Szerepünk

A HomeToGo piacvezetőként működik, és a világ legnagyobb szálláskínálatát biztosítja több partnerünk közreműködésével. Piacunk néhány másodperc alatt összehasonlítja ezen szolgáltatók ajánlatait, és az alább meghatározott szempontok alapján mutatja meg Önnek. Egyetlen kereséssel elérheti a széles szálláslehetőségek kínálatát, és lehetősége van foglalni a szolgáltatók külső weboldalán vagy közvetlenül a HomeToGo platformján. A HomeToGo minden sikeresen közvetített foglalás vagy lekérdezés, kattintás után jutalékot kap a kapcsolódó szolgáltatótól.

A HomeToGo nem köt közvetlen foglalási szerződést a vendégekkel. A bérleti szerződést közvetlenül a szolgáltatóval és/vagy az ingatlan tulajdonosával kötik meg, függetlenül attól, hogy a szolgáltató weboldalára irányítottuk Önt a foglalás véglegesítéséhez, vagy közvetlenül a platformunkon adta meg foglalási adatait (ez esetben mi továbbítjuk az adatokat a szolgáltatónak, akinek így kötelezettséget vállal a foglalás összegének megfizetésére).

Ezért bármilyen panaszával, lemondási vagy visszatérítési kérelmével közvetlenül a szolgáltatóhoz kell fordulnia. Ugyanakkor mindent megteszünk annak érdekében, hogy segítsünk az ilyen jellegű igények esetén, ha lehetséges. További részletekért kérjük, tekintse meg Szolgáltatási Feltételeinket.

Hogyan választjuk ki a platformunkon megjelenített ajánlatokat?

Az általunk bemutatott ajánlatok nem teljes körűek. Több ezer megbízható szolgáltatóval dolgozunk együtt. Ahhoz, hogy ajánlataik megjelenhessenek, ezeknek a szolgáltatóknak idegenforgalmi szállásokat kell kínálniuk bérlésre, vagy lehetővé kell tenniük a tulajdonosok (akár szakmai, akár nem szakmai) számára, hogy szállásokat kínáljanak bérlésre, és rajtuk keresztül bérleti szerződéseket kössenek. Szolgáltatóink az általunk megkötött megállapodás feltételei alapján fizetnek nekünk.

Azok a szolgáltatók, akik nem fizetnek a HomeToGo-nak, nem szerepelnek a listában. Szolgáltatóink ajánlatai eltávolíthatók akkor is, ha a szolgáltató nem felel meg a megállapodásunk feltételeinek, ha a megállapodás lejár, vagy egyéb jogi okokból.

Az ajánlatok frissítésének módja és gyakorisága

A platformunkon megjelenített ajánlatok árait és adatait szolgáltatóink határozzák meg és biztosítják, akár alkalmazásprogramozási interfészeken (API-ken), statikus adatforrásokon vagy más technikai eszközökön keresztül. Szolgáltatóink kizárólagosan felelősek ezen árak és információk pontosságáért, amelyet nem tudunk garantálni.

Az ajánlatok adatait ugyanilyen módon, legalább napi egyszer frissítjük.

Hogyan rangsoroljuk az ajánlatokat?

Az ajánlatok rangsorolási sorrendjét az Ön által kiválasztott rangsorolási preferenciák határozzák meg:

  • Népszerűség: Az alapértelmezett rangsor az ajánlat népszerűségén alapul. Önfejlesztő algoritmusunk az ajánlatokat a vendég számára relevanciájuk alapján rangsorolja, figyelembe véve az általa megadott visszajelzéseket vagy elvárásokat (pl. az ingatlan elhelyezkedése, vendégek száma, ár, preferenciák, kívánt szolgáltatások stb.). A cél az, hogy a keresési eredmények megfeleljenek a vendég igényeinek.

  • Legjobb ár-érték arány: A legrelevánsabb ajánlatok egy alcsoportját választjuk ki, és az árak szerint növekvő sorrendbe rendezzük. Az árak tartózkodásonként (vagy éjszakánként, ha ezt választja) jelennek meg az Ön által megadott vendégszámnak megfelelően.

A platformunk keresési eredményoldalain az ajánlatok rangsorolása egy dinamikus, önfejlesztő algoritmus alapján történik, amely idővel változik, és több tényező függvényében alakul:

  • Az Ön által megadott keresési kritériumok kombinációja. Ezek a kritériumok tartalmazhatnak olyan változókat, mint a célállomás, ár, vendégek száma, szállástípus, vagy az ingatlan konkrét jellemzői (pl. medence jelenléte).

  • Az ajánlatok minősége. Miután az ajánlatok megfelelnek a keresési kritériumoknak, további minőségi attribútumok, mint az ajánlat népszerűsége, szolgáltatások vagy felhasználói interakciók (pl. hányszor kattintottak az ajánlatra, vagy nézték meg annak részleteit) is befolyásolják a végső rangsort.

  • A HomeToGo által a szolgáltatóktól kapott jutalék. A jutalék szintén befolyásolja a keresési eredmények megjelenését és sorrendjét, bár ez nem a legfontosabb tényező, és mindig más tényezőkkel együtt kerül figyelembevételre.

Összegzésképpen, a HomeToGo célja, hogy a vendégek számára információkat és eszközöket biztosítson, amelyek segítenek megtalálni az ideális szállást a rendelkezésre álló számos ajánlat között.

Értékelések

A szállásélmények értékeléseit olyan felhasználók biztosítják, akik a platformunkon foglaltak (HomeToGo által hitelesített vendégként jelölve) és/vagy a szolgáltatóink (az ennek megfelelő jelzéssel). Az összesített csillagbesorolás (legfeljebb 5 csillag) az adott ajánlathoz tartozó összes értékelés egyszerű átlaga (azaz összeadjuk az összes értékelést, amit kapunk, és ezt elosztjuk az elérhető értékelések számával). Ritka esetekben előfordulhat, hogy egy szolgáltatónk által megadott csillagértékelés kerekítve jelenik meg, így eltérhet a szolgáltató saját rendszerében szereplő értékeléstől.

Azok az értékelések, amelyeket a szolgáltatóink gyűjtenek, nem ellenőrizhetők közvetlenül általunk – megbízunk szolgáltatóinkban az értékelések hitelességének ellenőrzésében. Ha az értékelés egy olyan felhasználótól származik, aki a platformunkon foglalt, és aki (tudomásunk szerint) valóban megszállt a szálláson, akkor a HomeToGo által hitelesített vendég jelvény jelenik meg. Így egy HomeToGo által hitelesített vendég értékelése valódi vendégtől származik, biztosítva, hogy csak az ilyen vendégek adhassanak le értékelést (a foglalás és az értékelési részleteknek egyezniük kell).

Ha egy értékelést beküldő személy neve nem elérhető, a Vendég megnevezést jelenítjük meg. A megjelenített értékelések lehetnek csillagbesorolások szöveges értékelés nélkül, vagy értékelési szövegek csillagbesorolás nélkül, attól függően, hogy milyen adatokat kapunk a platformunkon foglaló felhasználóktól vagy a szolgáltatóinktól. Szolgáltatóinktól származó csillagértékelések átlaga is megjelenhet, miközben az általunk számított összesített csillagértékelés további értékelések alapján készülhet. Bizonyos ajánlatok esetében csak az adott szolgáltató értékelései jelennek meg.

Az ajánlat összesített értékelése több alkategóriát is megkülönböztethet. Az egyes alkategóriák pontszáma az adott alkategóriában rendelkezésre álló összes értékelés egyszerű átlaga, figyelembe véve az alkategóriák mögötti kérdéseket:

  • Tisztaság: Rendezett és tiszta volt-e a szállás érkezéskor?
  • Felszereltség: Megtalálhatóak voltak-e a hirdetett berendezések és szolgáltatások?
  • Vendéglátás: Éreztette-e a szállás, hogy szívesen látják Önt?
  • Összbenyomás: Kívülről is rendben volt-e a szállás?
  • Elhelyezkedés: Közel van-e a helyi látnivalókhoz?
  • Ár/érték arány: Megérte-e az árát?

A szolgáltatóink által használt meghatározások eltérhetnek a fenti kérdésektől, bár mi megtartjuk a saját értelmezésünket. Az értékelések szöveges hitelessége nincs ellenőrizve. Azonban eltávolíthatjuk az értékeléseket, ha kiderül, hogy hamisak, illegális, személyes vagy rágalmazó tartalmat tartalmaznak (pl. gyűlöletbeszéd, diszkrimináció, fenyegetés, erőszakos nyelvezet). Intézkedhetünk azok ellen, akik nem megfelelően viselkednek, különösen jogellenesen. Emellett a platformunk szolgáltatásaira vonatkozó értékelések is megjelenhetnek, amelyeket értékelésgyűjtő eszközökkel (mint például reviews.io) gyűjtünk.

image-tag